„Pierwsza edycja SkillFactor przeszła nasze oczekiwania. Bardzo duże zaangażowanie ze strony graczy startujących w turnieju i influencerów przełożyło się na pozytywny odbiór zarówno wśród branży, jak i oglądających. Druga edycja przyniesie jeszcze więcej emocji, a sprawdzona formuła zostanie uzupełniona o nowe i ciekawe aktywności, o których jeszcze nie będziemy wspominać. Fani będą mile zaskoczeni. To kolejny krok w rozwoju zarówno projektu, jak i naszej agencji” – powiedział Daniel Piątek, prezes VYRAL.
„Cieszymy się, że po raz kolejny możemy dostarczyć młodym graczom emocji i pomóc im zaistnieć w świecie esportu. Pierwsza edycja projektu była na początku wielką niewiadomą, ale okazało się, że był to strzał w dziesiątkę. Mamy nadzieję, że SkillFactor na stałe zagości w świadomości polskich graczy” – dodaje Arkadiusz Chimiak, doradca zarządu ds. marketingu ACTION. S.A.
Partnerami, a także sponsorami projektu są ACTINA, Gram.pl, Sferis.pl, ASUS ROG, HP Omen oraz AMD. W trakcie trwania drugiej edycji SkillFactor przygotują oni specjalne promocje zarówno na perfyferia i komputery gamingowe, jak i podzespoły. Wspomniane oferty specjalne znajdziecie na oficjalnej stronie SkillFactor. Producentem projektu, podobnie jak w przypadku pierwszej edycji, jest agencja marketingowa VYRAL. Warto również wspomnieć, że pula nagród wynosi 10000 zł.
Facebook: https://www.facebook.com/SkillFactorpl
Grupa na Facebooku: https://www.facebook.com/groups/765113920767153
Twitter: https://twitter.com/skillfactorpl
Instagram: https://www.instagram.com/skillfactorpl/
Twitch.tv: https://www.twitch.tv/vyralpro
Discord: https://discord.gg/UM4zDN3PbE