Gry komputerowe nie są tak straszne, jak nam się wydaje. Owszem, kojarzą się z uzależnieniem, z pobudzaniem negatywnych emocji, ze złem. Ale czy to właściwy sposób myślenia? Co jest faktem, a co mitem? W drugiej edycji akcji edukacyjnej GRA NIE JEST ZŁA rozbrajamy kolejne błędne przekonania związane z gamingiem. Tym razem przybliżamy Wam sposoby, jak wykorzystać gry w edukacji domowej i szkolnej, jakie umiejętności mogą rozwijać, jak je wykorzystać w codziennej nauce, czy też wspólnej rodzinnej zabawie. Poruszona będzie również kwestia transformacji cyfrowej, która została przyspieszona przez pandemię oraz tego, że granie może być pasją, mogącą stać się zawodem przy odpowiednim i świadomym prowadzeniu dziecka. Poruszamy tematy mogące zainteresować zarówno rodziców, jak i nauczycieli. Artykuły pisane przez redakcję opieramy m.in. na wynikach badania „Granie na ekranie”, przeprowadzonego przez naszego Partnera, Fundację Dbam o mój zasięg. Na zakończenie będziecie mogli obejrzeć Panel Dyskusyjny z udziałem rodziców i specjalistów z poszczególnych dziedzin.