Warszawa, 25.02.2021 – Konkurs na twarz marki komputerów gamingowych ACTINA już za nami. Z nadesłanych zgłoszeń jury zakwalifikowało do drugiego etapu 10 mocnych kandydatur, z których wyłoniło jednego zwycięzcę. Został nim 26-letni Marcin Niewiadomski.
Do obowiązków świeżo upieczonej twarzy marki ACTINA będzie należało prowadzenie IGTV na kanale marki. Będzie tam systematycznie odkrywał świat gamingowej marki. Wspólnie z Marcinem widzowie poznają pracę teamu ACTINA od zaplecza, a także dowiedzą się gdzie można kupić prezentowane maszyny i co dokładnie składa się na ich zestawy. Poza tym, będzie na kanale IGTV ACTINA odkrywał świat esportu, turniejów dla graczy amatorskich i zawodowych, a także relacjonował historie zawodników. Ponadto, będzie też streamował pod szyldem ACTINA, gdyż prywatnie jest również gamerem.
– Przede mną niesamowita przygoda z marką ACTINA, ale też zobowiązanie, by wiązać się z powierzonych mi aktywności jak najlepiej. Dziękuję jury konkursu za ofiarowane zaufanie. Obok regularnej pracy na rzecz ACTINA, chciałbym też dzielić się z jej fanami swoim doświadczeniem i pomagać tym, którzy stawiają pierwsze kroki jako twórcy internetowi albo po prostu szukają sposobu na rozwój. Podsumowując, frontem wartościowy content i dobra zabawa, reszta wyjdzie w praniu – mówi Marcin Niewiadomski, ambasador marki ACTINA.
Wybór na twarz marki ACTINA nie był łatwy, gdyż do konkursu zgłosiło się wiele osób reprezentujących bardzo wysoki poziom. Widać, że dziś wiele młodych osób żyje nie tylko za pan brat z technologiami, ale też świetnie radzi sobie z prezentację własnej osoby przed kamerami.
– Zdawaliśmy sobie sprawę, że realizując ten konkurs trafimy na wiele młodych talentów. I tak faktycznie się stało. Cieszy nas też fakt, że wśród startujących znalazło się naprawdę silne damskie grono. Wszystkim, którzy zdecydowali się wysłać do nas zgłoszenia serdecznie dziękujemy i życzymy wielu sukcesów w świecie gamingu – dodaje Michał Miłkowski, Doradca Zarządu ds. Rozwoju Biznesu Komponentów i marki PC Actina w ACTION S.A.