Oblivion na Unreal Engine 5 – gracz odwzorował jedną z lokacji

We change the game
Oblivion na Unreal Engine 5

Zastanawialiście się kiedyś, jak mógłby prezentować się Oblivion, gdyby powstał na jednym z dzisiejszych silników graficznych? Jeśli tak, to mamy dla Was coś interesującego. Na kanale „Hall 00117” na platformie YouTube pojawił się materiał wideo, w którym autor pokazuje „odświeżoną” wersję lokacji ze wspomnianej odsłony serii The Elder Scrolls. Całość powstała na silniku Unreal Engine 5 i trzeba przyznać, że wygląda dość imponująco.

Twórca zdecydował się odwzorować okolice wrót otchłani Kvatch. Autor podkreśla, że większość elementów wykonał samodzielnie z wyjątkiem kilku skał, wózka oraz rycerza. Projekt niemal przez cały czas działał w 50-65 klatkach na sekundę. Okazjonalny stuttering jest wywołany połączeniem zaawansowanych efektów i „przypadkowego użycia tekstur 8K”.

Warto również wspomnieć, że to nie pierwszy tego typu projekt wspomnianego autora. W zeszłym miesiącu na kanale „Hall 00117” pojawił się bowiem materiał, w którym twórca pokazał, jak na Unreal Engine 5 mógłby prezentować się Skyrim.

Na koniec przypomnijmy, że The Elder Scrolls IV: Oblivion zadebiutowało na PC i Xbox 360 w marcu 2006 roku. Rok później produkcja trafiła także na PlayStation 3.

Leave a comment

do góry