Nvidia naprawiła poważny błąd w sterownikach Game Ready

We change the game
Nvidia Game Ready

Gracze Doom Eternal od pewnego czasu skarżyli się na częste crashe gry. Nvidia w końcu odkryła źródło problemu i wypuściła najnowsze, poprawione, sterowniki.

Niecały tydzień temu, Nvidia wypuściła bardzo dużą aktualizacje swoich sterowników Game Ready (wersję 471.11 WHQL). Bez wątpienia największą nowością było wprowadzenie DLSS i ray tracingu w czasie rzeczywistym do popularnej gry Doom Eternal. Oprócz niego, wsparcie otrzymało też około 70 innych tytułów.

Niestety dość szybko się okazało, że nowa aktualizacja sterowników Game Ready zawierała pewne niezbyt duże, ale jednak znaczące błędy. Doom Eternal po prostu bez uprzedzenia co jakiś czas się całkowicie crashował. O tym jak to irytujące wiedzą chyba wszyscy fani gier komputerowych.

Poza tym, patch zawierał jeszcze 4 irytujące błędy. League of Legends przestało się zupełnie uruchamiać, zmieniał się kolor wskaźnika myszy, część tytułów została ograniczona do rozdzielczości 640×480 i wystąpiły poważne zakłócenia w dźwięku podczas korzystania z HDMI 2.1 w 8K. Przyznacie, że lista jest całkiem spora.

Jeśli napotkaliście którykolwiek z tych błędów to nie musicie się na szczęście martwić. Nvidia dotarła już do źródła problemu i błyskawiczna wypuściła hotfixa. Teoretycznie, powinien zostać automatycznie pobrany na wszystkie komputery w ciągu najbliższego tygodnia.

Gdybyście jednak potrzebowali go już natychmiast, to możecie oczywiście pobrać go prosto ze strony producenta. Nvidia zapowiedziała też, że wiedzą już doskonale co spowodowało tak niecodzienne usterki i są przekonani, że problem nie wystąpi już w przyszłości przy najnowszych aktualizacjach.

Zobacz też:
Valve i Nvidia zapewnią wsparcie dla DLSS na systemie Linux
Nvidia kończy wsparcie dla architektury Kepler. Koniec z GTX 600 i 700?

Leave a comment

do góry