Zgodnie z zapowiedzią pecetowa wersja gry Hitman 3 doczekała się w tym tygodniu wsparcia dla ray tracingu. Nic więc dziwnego, że do sieci porównania graficzne, które pozwalają nam sprawdzić, jak produkcja IO Interactive prezentuje się z włączoną techniką śledzenia promieni w czasie rzeczywistym, a jak bez niej. Rzućcie okiem na wideo na dole wiadomości i przekonajcie się sami.
Warto wspomnieć, że ray tracing w Hitman 3 został wykorzystany do zwiększenia jakości cieni, a także odbić. Pecetowa wersja produkcji IO Interactive może obecnie pochwalić się również wsparciem dla technologii Nvidia DLSS oraz AMD FSR 1.0. Z testu przeprowadzonego przez serwis DSOG wynika jednak, że obsługa techniki śledzenia promieni w produkcji IO Interactive jest dość wymagającą. Okazuje się bowiem, że nawet RTX 3080 nie do końca radzi sobie z obsługą ray tracingu w wyższych rozdzielczościach.
Przypomnijmy, że Hitman 3 dostępny jest na PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S, a także Nintendo Switch. Zainteresowanych zachęcamy do zapoznania się z recenzją gry na stronie Gram.pl. Zapraszamy także do sprawdzenia oferty komputerów osobistych firmy Actina na Sferis.pl. Znajdujące się tam zestawy pozwolą Wam uruchomić produkcję IO Interactive na najwyższych możliwych ustawieniach graficznych.